snabba.cash.

drog ner en sväng på stan med kära lovisa. köpte en ring, ansiktsmask och en massa nya skiss grejer. blev sjukt sugen på att börja skissa, så slog till på stort. ett skissblock, massor av pennor, sudd och en stompfer följde glatt med mig hem. och gissa vad jag gör nu då? ja juste, jag skissar! övning ger färdighet så att säga...

efter att jag skissat klart ska jag hoppa in i duschen, fixa iordning mig och äta för att sedan gå på bio med mannen. snabba cash blir det, båda är trogna Joel Kinnaman fans. haha. nästan i alla fall. hur som helst, mysigt ska det bli i alla fall, kan inte minnas när jag senast var på bio. år 2000 kanske?

PUSS


Kommentarer
Postat av: kayzlon

vi var ju för sjutton på twiligt! dummer, hur kunde du glömma det ? <3

2010-01-23 @ 14:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0