gaaaaaaah!

åh guuud... jag kan verkligen inte få bort lukten.
lukten utav oren och illaluktande gubbe. gubben lukta sprit.
spritlukten har satt sig fast i mina kläder, håret, flimmerhåren, ALLT!
det luktar skit, verkligen skit. han var så äcklig. nästan så jag hade
lust att hoppa av tåget och springa hem från stockholm istället.

nej.. nu ska jag sluta gnälla. har varit en gnällig dag, eller vad säger
ni, ilse och lisa? nog har vi varit gnälliga idag.

nu ska jag pallra mig in i duschen i hopp om att lukten ska försvinna.
sedan blir det lite plugg och sedan sängen. jag längtar tills jag kan sova.
det vore nice med tanke på att jag varit uppe sen 04:30. puh....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0