sunday.bloody.sunday.

igår blev det melodifestivalen och mys med lovisa och kajsa. sedan kollade vi
på Avatar. första gången jag såg den och hey, den var riktigt bra! strax innan tolv
drog dom hemåt men jag satt uppe. var verkligen inte trött. men tillslut, efter många
om och men släpade jag upp mig själv för trappen och sussade.

gick upp sent idag, närmare elva. nu ska jag klä på mig ordentligt för att sedan ge mig
ut i det fina vädret och all snö för en långpromenad med hunden. så jäkla skönt!
later!

psst. något säger mig att tågen kommer vara inställda imorgon p.g.a. all snö som kommit.
SJ är ju kända för förseningar, växelfel, lokfel, signalstopp, personalbrist, vagnbrist you name it!
(nej. jag har inte sportlov som alla andra. jag har det om en vecka. då kan jag ju sitta och rulla
tummarna i min ensamhet eller stå utanför skolorna och moona när alla andra katrineholmare går i skolan. HA!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0