julafton.tvåtusentio.

har haft en förbannat bra julafton i år. först firades den med familjen här hemma, och enligt tradition gick vi en långpromenad till kyrkogården och tände några ljus för mormor & morfar, därefter badade vi bastu, kolla på Kalle Anka, åt god julmat och öppnade paket. fick världens bästa paket. därefter kom J hem hit och hämta mig så drog vi iväg och fira julaftonskvällen med hans släkt.


"älskar dig du är jätte skysst. vänlig hälsning Felix till Emma".
sötaste lillebror. dog lite faktiskt...



bästa paketet!

detta plus mycket mer fick jag, bland annat pengar, presentkort, badbomb (kunde inte kommit lämpligare ;)), pyjamasbyxor, godis etc.


under julklappsspelat plockade jag på mig detta; en ljuslykta och flingsalt.

underbdara jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0