sista.inlägget.år.tvåtusentio.

det här blir det absolut sista inlägget för år tvåtusentio.
året då allt och ingenting hände.

jag inledde året med en dunderfest tillsammans med alla nära och kära, vi hade en sjukt bra kväll och jag trodde att tvåtusentio skulle bli det bästa året någonsin. året har varit en berg- och dalbana med känslor, både bra och dåliga. vintern var kall och jag gjorde inget annat än att längta till sommaren. i mars drog jag iväg med familjen Lagerbäck till Trysil och åkte skidor, hade en riktigt bra weekend och strax därefter fick jag reda på att jag fått sommarjobb. livet lekte.



i maj började jag umgås med olivia igen efter ett långt uppehåll, det blev många promenader och springturer tillsammans med henne. och därefter började sommaren. efter en hel del tråkiga händelser i början av sommaren så tog den där sköna feelingen över mig igen; jag hade jobb, underbara vänner, en fin pojkvän och pengar. det blev en hel del shopping under sommaren och det bjöds även på en och annan fest. vi får inte glömma födelsedagsfirandet hos viktoria, kräftskivan hos mig, brakfesten hos andreas, alla sena nätter med skratt och fint umgänge etc etc. Tack vare jobbet träffade jag människor som fått en betydande plats i mitt hjärta, vilka tjejer säger jag bara! Tog en paus i jobbandet och hann med några turer till Stockholm samt åkte till Visby med J och hans föräldrar, välbehövligt och supermysigt.




tråkigt nog så tog även sommaren slut och skolan började. jag har börjat andra året på Designgymnsiet i Stockholm. det har varit en jobbig termin mycket på grund av att jag blivit trött på att pendla men även för att jag i allmänhet har varit väldigt trött på skolan, blivit lite för lat och bekväm av mig. Men jag har klarat av det och har haft en otroligt mysig vinter och en ännu mysigare jul med fina julklappar och fint sällskap. ♥ och här får vi heller inte glömma att J fyllde 18 år, en vecka senare firade vi tre år tillsammans och strax därefter skaffade han sig ett körkort.



Avslutar detta år i fina vänners sällskap med måttligt drickande, spel och en massa skratt!
Önskar er alla ett riktigt gott nytt år! själv drar jag till varmare breddgrader och är tillbaka om ett par veckor; brunare och mer utvilad än någonsin. bra start på det nya året. 2011



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0