+++++

gårdagen spenderades med lovisa och olivia på dagen, bara olivia på kvällen.
vi hade en riktig mysdag. spelade spel (surprise!), kollade på film, tog en promenad i det kyliga vädret och bara hade det allmänt trevligt. hon är bra hon! när vi kollat klart på filmen som förövrigt var väldigt bra, så kröp jag ner i sängen. 03:00 fick jag hem en pojkvän och en david. de båda sov kvar här och idag har vi bara tagit det lugnt fram tills för ungefär en halvtimme sedan, då dem drog hemåt.

idag är det som ni alla redan vet, dan före dopparedan. och ingen är julsjukare än jag. eller, vet inte riktigt om jag är julsjuk eller bara jäkligt sugen på att åka bort från kylan? för det är ju inte många dagar kvar nu... overkligt, men ack så underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0