en.lista.om.kärlek.



När går gränsen vid otrohet?
Svår fråga... men när man gör något fysiskt med någon annan kanske.
Är du romantisk?
både och. det kan vara det äckligaste jag vet, man får inte vara för romantisk. det är bara jobbigt. men jag kan vara romantisk, när jag vill.
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? han ska vara omtänksam, ha humor, vara glad för det mesta och göra mig lycklig.
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? världens bästa ibland (för de mesta). världens jobbigaste ibland. jag gillar att ge bort kramar och är väldigt omtänksam och en riktig känslomänniska. jag gillar att överraska och få den jag tycker om att skratta.
Vad är viktigt i ett förhållande? humor och omtänksamhet
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? ohja. många gånger
Har du lekt med någons känslor? nej
Hur många har du varit ihop med? 2 stycken seriösa
Hur länge höll ditt längsta förhållande? det är i full rulle just nu, över tre år har vi hållt ihop. min kärlek och jag.
Hur länge var ditt kortaste? mitt kortaste seriösa förhållande varade i ungefär ett halvår.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? helt klart förhållande. men om det inte känns rätt så är jag hellre singel än att vara tillsammans med någon bara för att. senast jag var singel var jag 13 år så.
Är du en bra pojk/flickvän? Det kan enbart jonatan svara på
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Jonatan, såklart :)
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? runt 20 år gamla
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? no fucking way!
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? det är nog ganska så jämt där.
Hatar du ditt ex? absolut inte
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej, det finns en anledning till att ett ex är just det, ett ex!
När du vill ha någon, vad gör du? visar det lite diskret
Bästa raggningsrepliken?
Finns det några bra?
Hur skulle den perfekta dejten se ut?
avslappnad.
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? jonatan och min pappa
Om mannen i ditt liv skulle vara otrogen, vad skulle du göra då?
det vet man inte förrän man kommer till den situationen.
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte?
Känns det rätt så absolut, men det är inte mitt största mål här i livet. Tror man kan ha det himla bra tillsammans utan att vara gifta.
Blir du lätt kär? Nej, jag måste känna full tillit till personen i fråga för att bli riktigt kär, och det känner jag oftast inte direkt, men däremot har jag lätt för att fatta tycke för någon.
Vad faller du för? Killar med humor och som vågar vara sig själva
Vad är det mest avtändande du vet? FÖR självsäkra killar och drygputtar, uuuusch.
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? Det underlättar ju om man har liknande intressen och värderingar men det är inte det viktigaste.
Har du fått ditt hjärta krossat?
Ja, jag tyckte väl det då
Hur raggar du? Har helt ärligt ingen aning, var så länge sen jag raggade.
Har du en ”utseendetyp” hos killar? Nej, jag tycker om många olika utseendetyper, så det är personligheten som avgör vad jag faller för.
Vem var din första kärlek? Jonatan, long time ago (jag gick i femte klass och han gick i  sjätte)
Vad tycker du om att ligga på första dejten? Det är upp till var och en, men kan tycka att det borde kännas som att ligga med en främling och det verkar ju lite läskigt. haha
Vad tycker du om one night stands?
Go for it om du känner för det, men det kan ju säkert bli lite pinsamt dagen efter I guess.
Är kärlek allt i livet? En stor del av livet. Sedan spelar det inte sån stor roll vilken typ av kärlek det handlar om, bara det är kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0