Day.20

Someone you see yourself marrying/being with in the future

Oj vilken svår fråga...
Vad som helst kan hända i framtiden, men just nu kan jag bara se mig själv med J i framtiden. Just för att vi är tillsammans och har varit det så pass länge och trivs så förbaskat bra i varandras sällskap. Han är trygghet och lycka för mig. Så länge vi är lyckliga tillsammans så kan jag tänka mig att leva med honom hela livet. Men det vore naivt av mig att sitta och skriva "jag ska gifta mig med J när jag blir stor, vi ska skaffa två barn, volvo, villa och en vovve", för även om jag vill och hoppas att det är honom jag kommer dela livet med, så har jag lärt mig den hårda vägen att precis vad som helst kan hända.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0