Day.18

Plans/dreams/goals you have

Min dröm är att öppna en egen butik med sådant som jag gillar, allt ifrån inredning till kläder och egendesignade accessoarer och möbler. Samtidigt vill jag även bli inredare. Vart jag hamnar får tiden visa, kanske kommer jag inte alls jobba med någonting sådant i framtiden? Något jag absolut inte vill göra är i alla fall att sitta i kassan på Ica hela livet, inte för att det är något fel i sig, men jag vill ha ett kreativt arbete där jag har tid och utrymme att göra sånt som jag tycker om att göra; måla, sy, skapa.  Mitt mål i livet är att göra allt sådant som jag vill göra, t.ex. åka till USA och Malaysia, hoppa bungeyjump, flyga helikopter osv. Jag ska försöka att ta dagen som den kommer. Sedan vill jag självklart ha en fin man och barn, men först ska jag fokusera på att hitta min grej och göra karriär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0