Day.01

A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself


1. Jag är väldigt öppen och ärlig.
2. Jag har i princip inga hämningar.
3. Jag vill bli inredare alternativt inredningsarkitekt.
4. Jag är inget fan av shabby chic inredning, det passar bara om man bor på landet.
5. Jag är otroligt trött av mig.
6. Jag tycker det är galet skönt att sova på tåg
7. Jag tycker om rock och gammal musik, trots att folk har svårt att tro det.
8. Jag är en äkta perfektionist!
9. Jag & J är otroligt barnsliga i varandras sällskap (haha, sorry älskling för att jag avslöjat dig)
10. Jag har haft ett förhållande i över 3 år och still going strong!
11. Min dröm är att åka till USA, Malaysia och Kina.
12. Den finaste egenskapen en människa kan ha tycker jag är humor och självdistans.
13. Just nu är jag sjukt skoltrött. Jag vill ha lov, NU! men vem vill inte det egentligen?
14. Jag har svårt att lita på andra p.g.a. en händelse tidigare i tonåren.
15. Jag skulle verkligen vilja ha tandställning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0