Nu - HÖSTLOV!

åh, det klingar så fint i mina öron. höstlooooov. smaka på det!
dessa 9-10 veckorna i skolan har gått så otroligt fort, vilket är jäkligt bra.

imorgon åker jag till Oslo, Ilse åker till Malaysia och Lisa till Köpenhamn.
vart ska alla andra då? Somliga kanske ska göra vad de brukar göra, typ som att sova utanför H&M butiken bara för att man får 200 kronor i presentkort om man är bland de 100 första vid öppningen i Katrineholm. haha, förlåt, men det var verkligen komiskt.. 

snart slänger jag nog in en bild på klassfotot, skolkatalogen kom nämligen idag. tur att man är lika vit som ett A4:a då. 

nu avrundar jag med att hälsa Ilse att hon inte får gå vilse (i djungeln). 

update: klassfotot kommer när internet funkar som det ska... just nu är det inte på min sida.
 


Kommentarer
Postat av: Ilse

Jag har med mig kompassen ;) haha <3

2009-10-23 @ 19:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0