hööööst





 



nu är det verkligen höst ute. det ligger stora högar med gula löv vart man än går och det är kyyligt. J sov hos mig inatt, precis som alla andra nätter det här lovet. underbart! efter lunch traskade jag ner själv på stan. det är så himla skönt att gå på stan själv ibland faktiskt. det finns ingen som klagar på att man går in i samma affär tre gånger under loppet av en halvtimme, drar i varenda plagg man ser, går och dagdrömmer osv. enda nackdelen är väl att det inte finns någon som säger åt mig ifall någon jag känner vinkar åt mig utan att jag ser det, med tanke på att jag ibland är halvblind. men det är smällar man får ta.

alldeles för mycket text nu tycker jag, så vi avrundar. nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0