talang!

frågan är vad sjutton jag gör uppe såhär sent? det är inte likt mig. kollade som sagt på Talang förut. grymt att Men gick vidare, det var mina favoriter! synd dock att en liten kille som inte satte alla toner gick vidare istället för Lennart Bång som körde spoken word. han var seriöst grym som satan!

efter att jag myst ensam framför TVn så satte jag mig framför burken, målade fransk manikyr på mig själv, det var svårt - men det gick! sedan kika jag igenom alla sveriges bloggar (kändes det som) och blev galet sugen på att sy mig en kjol. var inne och kika på en tjejs blogg och hon hade sytt en egen kjol, lagt upp beskrivning och allt. så kanske ska knata ner på stan någon dag och se ifall jag hittar något fint tyg.

nu ska jag sova! mina ögon svider.
natti /e'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0