pusta ut

nu kan jag äntligen pusta ut! 

• kemifördjupning - check!
fördjupning i hemkunskap - check!
• bokrecension - check!
• bilduppgift - inte klar!
fysikprov - check!
• alla nationella prov - check!

jag är så jävla stolt över mig själv. jag känner mig så bra när jag gjort klart saker och ting. spelar ingen roll att jag var ute i sista sekund som vanligt, jag är ju bannemig klar nu! eller, nästan i alla fall. bilduppgiften blev inte klar. ska komma med en bra ursäkt, förhandla om mitt betyg och säga att hon aldrig kommer ångra sig om hon låter mitt betyg med tre bokstäver stå kvar - trots att jag inte är klar med den sista uppgiften. skulle ju kunna ta en bild på den när den är klar och mejla över till min lärare. hm... tror inte hon går med på det. jag får väl helt enkelt leva med det. jag kan ju alltid skylla på att jag hade mycket annat att göra och säga att bokrecensionen i alla fall blev grym. vad kan den annars vara när den är 10 sidor lång? får jag inte ett mvg, eller åtminstone ett vg+ så vet jag inte vad.

slutsnackat om skolan, snart är den ju över i alla fall så! deadline för alla restuppgifter är imorgon.

idag var jag i alla fall på stan med kajs efter skolan. hon köpte ett par skor men vad köpte jag? i-n-g-e-n-t-i-n-g. i och för sig så hittade jag ingenting att jag kände att jag verkligen måste ha heller så. den som spar han har!

nu är det sängdags. jag är på topp.
ska ringa min man och berätta hur bra han är också, när jag ändå är igång.

love /e'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0