love, sex, magic

tillbaka till skolan idag. det är hårt, men inte alls långt kvar till sommarlovet nu. 30 dagar för att vara exakt.

jag ser fram emot sommarlovet, och nästan ännu mer tills jag börjar på designgymnasiet. hoppas verkligen jag kommer trivas där. alltid bra att skapa nya kontakter, bli mer självständig och skaffa lite vuxenpoäng. jag tror jag kommer klara mig fint, jobbigast kommer bli att vara utan jonatan och mina närmsta vänner. men vad är tre år av ens liv när dom kommer stanna kvar föralltid? eller ja... man ska inte säga för mycket, men de riktiga vännerna och den äkta kärleken stannar föralltid som man brukar säga.

lite för mycket snack tycker jag, så nu ska jag ner och borsta gaddarna!
ha det bra /e'


jag älskar dig i alla lägen!

Kommentarer
Postat av: MoaLee

Emma! Är det i Sickla du ska gå? Typ i Nacka..? I så fall kommer du och jag gå på skolor som ligger ca 50 meter ifrån varandra! :)

2009-05-15 @ 21:01:13
URL: http://moaleealicia.blogg.se/
Postat av: moatoa svara igen

jag vet inte :D jag har sökt både rytmus och YBC som ligger i samma byggnad.. men rytmus har höjt antagningspoängen till 300 p eftersom det varit flera sökande.. så jag kommer nog inte in där pga av det :@! .......

2009-05-17 @ 17:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0