kom och gör mig frisk!

ååh.. igår mådde jag ganska bra i skolan och sånt, sen när jag kom hem kände jag hur jag bara blev mer och mer snuvig. och idag kan jag knappt prata eller andas. börjar bli trött på att vara sjuk. kom och gör mig frisk!

har legat och degat i soffan hela dagen. mamma och jag har kollat på två hela filmer på canal +. först kolla vi på Mr Woodcock som var riktigt rolig, sen gick Eagle vs Shark. den rekommenderar jag starkt! det var den sämsta filmen jag någonsin sett, fanns liksom inget budskap som helst trots att jag verkligen försökte intala mig själv att det fanns det. satt och skratta mig igenom hela filmen, den var så patetisk så det finns inte! sjukt.

nu ska jag slänga i mig en massa halstabletter, spruta in gift i näsan och knapra alvedon.
livet är underbart!



















Kommentarer
Postat av: » Beatrice - blivande mor 2009 «

Rösta gärna på mig ;)



http://jonashsvensson.se/2009/05/14/rosta-fram-veckans-blogg/

2009-05-14 @ 17:43:17
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0