It's raining men

pluggade i fyra jävla timmar igår och ytterligare fyra timmar idag.
helt slut är jag, men jag är stolt som en tupp också, äntligen har jag lämnat in ett SO arbete i tid.

tacos har jag ätit och "vem vill bli miljonär" har jag spelat. nu fattas bara älsklingen. hoppas han kommer och plingar på dörren snart, dyngsur och söt. det har kissat ner regn hela eftermiddagen idag och gör det fortfarande. sverige när det är som bäst... äh! ska inte klaga. det är fredag för sjutton och jag får en krypa upp i en stor och varm famn inatt.

nu ska jag fortsätta mysa framför talang.
love /e


[gammal bild]
handen bakom huvudet, halvöppen mun och aningen skelögd så har du det.
se och lär hur du inte ska göra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0