happy day

friluftsdag idag. gick skapligt, trots att vi bara var typ nio stycken från klassen som var med av 25. våran klass alltså... slutade strax innan halv ett. drog hem och duscha och sedan åkte jag upp till tallås och mötte olivia och kolla på Rotarykonserten i tallåsaulan. Andreas Johnson var där och WOW säger jag bara. han var så grymt snygg och sjöng precis lika underbart (om inte bättre) i verkligheten. muums!



[ignorera att han ser skelögd ut på bilden och lägg till att han är skäggig nu]


ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. den som lever får helt enkelt se!
nu ska jag tralla vidare på grymma sånger och måla naglarna. livet är underbart!
/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0