H-G

Hilde-Gun alltså...  vilken kvinna! hon är våran hemkunskapslärare, men borde egentligen satsa på att bli språklärare. pratar hon inte svenska så går hon igång på att prata engelska, franska, norska, danska med mera...

H-G: när tycker ni att vi ska äta då?
Adde: runt sex tycker jag (skämtar)
H-G: alla har nog inte tid att vänta tills sex.
Jag: äh, den som väntar på något gott....
Kalle: ...väntar aldrig för länge
H-G: jamen.. sex kan man ju alltid längta till

ibland så kan hon vara bra skön hon, ibland...

snart kommer lovisa hit, hon har köpt med sig två klänningar från sthlm som jag ska testa. hoppas dom är lika fina i verkligheten som på bild. frågan är bara vad som blir finast, vit eller gammelrosa? vi får väl se :)

senare ska vi även fira bror som för övrigt fyllde 19 år i tisdags. GRATTIS!
och efter det så måste jag plugga. inlämningar in my ass känner jag just nu.

/e'


Grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0