depeche mode - wrong

måste erkänna en sak. ibland är fjompen d.v.s. min lillebror skön. som idag vid middagen t.ex. hans klass har delats för att halv klassen ska vara utlänningar, detta för att förhindra att alla utlänningar kommer i en och samma klass.

- hur var det då? verkade dom snälla?
- pff... ingen aning, vi pratade inte så mycket. dom var liiiite bruna.

nu ska jag kila iväg till kajs. vi äta Ben & Jerrys som jag sagt att jag aldrig ska testa eftersom jag trodde att jag skulle bli beroende med tanke på hur smaskigt det verkar när alla andra berättar, och visst, det är jävligt gott. men inte så gott att man blir beroende. ikväll blir det "Half baked". smaskens!

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0