soooooligt

gårdagskvällen spenderades tillsammans med lovisa och kajsa nere vid djulö. först kollade vi på korpen matchen och sedan hittade vi en boll och bestämde oss för att gå ner till vattnet och köra "klockan", precis som man gjorde när man var sisodär tio år gammal. kajsa tyckte att jag var vig när jag kasta upp benet lite lätt och som gammal gymnast tänkte jag "äsch, det där var väl inget" och försökte sedan överträffa mig själv - vilket jag även gjorde! jag kavlade upp ärmarna och tog i ännu mer, och vips så gled conversen undan och jag låg på backen. jag skratta så jag tjöt. det är sådant som man brukar skoja om att "tänk ifall det skulle hända", och så gjorde det de!

senare åkte vi i en himla fart hem till kajsa då vi insåg att vi var badsugna runt halv elva på kvällen. och sedan åkte vi förbi mig och lovisa. ett kvällsdopp blev det och det var grymt skönt. något som var mindre skönt var när man kom upp ur vattnet och blev sönderbiten av allt mygg. efter doppet drog vi hem till lovisa där vi spenderade resten av natten i soffan och sedan sängen.

idag har jag varit vid djulö med lovisa och solat & badat. på stranden kan man höra allt möjligt, så som:"jag minns den första svarta killen jag låg med. seriöst, han hade en jävla hästkuk!".

nu ska jag göra iordning mat. hemmagjorda hamburgare var inget som lockade idag. sedan ska jag umgås med min älskling resten av kvällen.
/e'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0