have you ever seen the rain

ny design som ni kanske ser? blev trött på den gamla så satt och knåpa ihop en ny igår, inte helt nöjd än, får se om jag orkar ta tag i det och fixa klart designen idag eller inte, vi får se.

gårdagen spenderades i alla fall med bästaste J. regnet öste ner och vi blev sugna på godis. så det var bara att sätta på sig regnjackan och cykla iväg. dyngsura kom vi sedan hem med en massa godis. vi bestämde oss för att spela den försvunna diamanten. och som vanligt så förlorade jag. men det är väl som man säger "otur i spel, men tur i kärlek". jo, jag tror stenhårt på det. men stackars Jonatan, han kan inte ha det lätt med mig med tanke på att han vann hela tiden..

på kvällen hände inte ett dugg. skulle egentligen umgåtts med kajsa, men varken hon eller jag var sugna på attt ge oss ut i det trista vädret, så vi bestämde oss för att ses någon annan dag.

dagen började bra. gick upp strax innan elva, slängde i mig en banan och drog iväg till gymet med mamma. riktigt skönt (och svettigt) var det. nu ska jag hoppa in i duschen. sedan får jag se vad dagen har att erbjuda. /e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0