den:som.lever.får:se

grym dag tillsammans med min bästa. idag skulle jag egentligen vara med kajsi eftersom hon äntligen har kommit hem, men jag trodde vi skulle va på kvällen och hon kunde bara på dagen. oflyt... men på söndag, då ska vi ses i alla fall :)

ikväll ska jag istället bara ta det lugnt tillsammans med familjen. funderar på att måla lite, men får se hur det blir. nu ska jag i alla fall äta godaste maten, nämligen tacos! muuums. dock så vet jag inte om det är lika gott med kyckling i istället för köttfärs, men en liten fågel viskade i mitt öra att det t.o.m. är godare. hur det nu kan bli godare än så? jag är skeptisk. men den som lever får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0