believer!

älsklingen sov som sagt här inatt. lillebror sov även med oss. ibland så är han rolig. 

" får man börja svära när man går i trean "

och sedan..

- jag vill inte gifta mig, men då kommer jag inte ha någon.
- vadå inte ha någon?
- ja... hemma. ingen kommer vara hemma.
- men man behöver inte vara gift för att ha flickvän, man kan vara tillsammans endå.
- kan man? är inte ni gifta?
- haha! nej.

det var det. den här dagen har varit som de andra dagarna, grå och trist! har gjort saker som att tvätta löshår, tagit kort och lyssnat på bra musik. så tokig var dagen inte trots allt. kajsa livade upp det hela. vi kollade på en sjuk film. skulle vilja påstå att det var som en p-rulle, fast lite mildare. om jag tyckte den var bra? oh nej! sedan har vi spelat "den försvunna diamanten". hon utklassade mig. 3-0 till kajsa.

nu är det sängen som gäller. tror minsann någon väntar på att jag ska ringa.
/e'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0