skrivet 1:a januari

vad är det med blogg.se egentligen? har försökt lägga in ett inlägg i två-tre dagar nu, men det går inte. men nu funkar det äntligen och jag kopierar de jag skrev dagen efter nyårsafton.


(skrivet 1 januari)
 
första dagen på det nya året. år 2009!
gårdagen blev som en berg-och dalbana men det som var dålig håller jag för mig själv.
 
det började med att vi var hemma hos lovisa med lite folk. vi åt god mat, drack lite och skratta en himla massa. vid elva drog jag & äälsklingen till nina & kim (där resten av min familj var) och hälsade på innan vi skulle åka vidare och hämta lite smällare och grejer :) sedan drog vi hem till mig och vid tolvslaget var vi ute på gatan och smällde en himla massa raketer. det var hur fint och mysigt som helst.

sedan gick vi in och satte oss i bastun och duscha innan vi gjorde oss iordning för att sova lite. somnade inte förrän klockan var sisodär 5 på morgonen. men vad gjorde det? jag hade världens bästa sällskap så. hela dagen har jag spenderat tillsammans med honom. jag kan inte säga annat än att jag älskar honom, såsjuktmycket.

 nu är det ett nytt år och det är bara att ta nya tag.
jag har en himla massa nyårslöften i år som jag ska försöka hålla, vi får se hur det går :)
/e'





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0