pussss

gårdagen blev bättre än förväntat! kvällen bjöd på en jäkla massa dans, skratt och folk. när jag kom hem var jag helt slut i benen och fötterna, men det var det värt!

idag slutade vi som vanligt 12:20. traska hem, satte mig vid datorn enda tills mamma sa åt mig att jag skulle gå ut med shaggy, så jag gjorde det. nu sitter jag här igen och ska alldeles strax fixa iordning håret lite. känner mig som en slickad katt i skallen idag så nu åker locktången fram så är problemet löst. sedan ska jag ner på stan med lovisa och kajsa och köpa födelsedagspresenter åt både kajsa och haza.

får se vad som sker ikväll, ingenting är bestämt ännu men blir det som jag hoppas på så är det klassfest som gäller. annars ska jag bara ta det lugnt hemma framför let's dance. men vi får se vart kvällen slutar.

/e'


ge mig sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0