plus minus noll

idag är det fredag och jag är fortfarande sjuk. det är inte roligt längre.
men jag börjar faktiskt gå mot bättringsvägen, nu kan jag sova hela nätterna och det är inte illa faktiskt. dagen har jag spenderat framför tv:n. har kollat på bristande bevis och irene huss: tatuerad torso. båda filmerna var riktigt bra. hann även trycka i mig en avokado, lite nötter och en himla massa vatten med is. gottans!

kvällen vet jag inte hur jag ska spendera. måste i alla fall hålla mig hemma och ta det lugnt. kanske borde passa på att umgås lite med familjen för en gångs skull? det låter som en bra idé. men nu ska jag sätta igång med pluggandet, det blev inte så lyckat igår kan jag ju säga.

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0