imorgon imorgon imorgon!

idag ska jag bara ta det lugnt. äta tacorester från gårdagen (mums), städa rummet, plocka in alla kläder i garderoben som just nu ligger utspritt på golvet, packa och umgås med min älskling.

imorgon bär det av mot Stöten med familjen + pappas arbetskamrater och deras familjer. chefen bjuder på resan och vi ska ha grymt kul. det var länge sen jag åkte skidor sist men det är ju som att cykla. ska i vilket fall bli superkul och skönt att komma bort från hålan ett tag. dock så kommer jag sakna älsklingen, men vi ses ju igen när jag kommer hem igen.

så ni får klara er utan mig i några dagar för de här är sista uppdateringen innan vi åker för idag/ikväll har jag som tidigare nämnt lite annat för mig. 



jag och mamma i Åre 2005


bara du, älskling. ingen annan. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0