hard work

vi har ett schema denna vecka som är underbart (nästan!). igår var sista lektionen inställd, idag var musiken inställd, imorgon är sista lektionen inställd. detta innebär att vi slutar/har slutat vid två-tiden de två längsta dagarna i veckan. jag kan inte annat än att älska det.

idag ska jag umgås med älsklingen. runt fyra tiden ska vi och mamma dra till gymet för mamma & jag ska skaffa kort där. mitt nyårslöfte var ju att inte ligga på latsidan så nu ska vi ta tag i det. det skulle ju absolut inte sitta fel att vara lite slimmad och fräsch till sommaren. men först o främst ska vi köpa ett månadskort för att se ifall vi tycker de verkar bra, tycker vi det så ska vi satsa på att köpa ett års-kort. men vi får se hur det blir :)

efter att vi fixat det så är tanken att vi ska gymma lite. jag är taggad som fan, trots att jag har träningsvärk sen gårdagens idrottslektion. nu ska jag vila lite i hopp om att bli lite piggare tills kvällen. Puss /e'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0