handlake village

ibland är det verkligen inte skönt att vara sjuk. som idag till exempel.
jag vaknade på rätt sida, var taggad (för ungefär första gången) att gå till skolan eftersom jag var borta de första dagarna och ligger därför efter med pluggandet och sedan PANG! så slog febern till, näsan börja rinna och hostan började reta mig.

så... det var bara att gå hem, krypa ner i sängen/soffan och kolla på ännu fler avsnitt av SATC. men nu då? vad gör jag nu, när avsnitten börjar lida mot sina slut? vi får se. kanske tar jag mig ännu en kopp te eller kanske fortsätter jag med det vanliga, att läsa bloggar! en ny header och en ny design är i alla fall fixad för min del.det blev inte som jag hade tänkt mig den här gången heller, men designen får helt klart duga.

♥ /e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0