15

nu är ansökan klar, påskriven och inlämnad. mina val såg ut såhär:
1. Designgymnasiet i Nacka med inriktning "industridesign & inredning"
2. IT-programmet
3. Media

så ser det ut. men jag hoppas att designgymnasiet är lika bra som det låter,
den 12:e februari ska jag dit på öppet hus för att se om det verkar intressant.
sen är det ju även omval i maj och då har jag ju tid att ändra ifall det inte skulle
vara lika bra som jag tänkt mig. hoppas det är det, för det vore grymt. :D
 
idag blir det gymet tillsammans med vikis :) blir bara kondition idag.
sen på kvällen ska jag umgås med älsklingen.


15 underbara månader tillsammans med dig idag
och mer ska det bli. jag älskar dig av hela mitt hjärta ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0