we are the world

gårdagen gick kanon. ligger på en delad förstaplats än så länge. haha!
vid halv tio kom älsklingen hit. vi kikade lite på tv, sen gick vi och la oss i sängen. efter ett tag somnade båda gott.

vaknade vid sisodär åtta/halv nio idag. J och jag åt lite frukost sedan blev det en mysig dusch. vid halv elva drog vi mot gymet, jag gick in och träna medan älsklingen gick vidare. efter lite mer än en timmes träning traska jag hemåt och åt lunch innan J kom tillbaka. vi vänta på att pappa skulle komma hem sedan åkte vi plus mamma och shaggy ut i skogen och gick. det var snorhalt i skogen vill jag lova, men vi överlevde.

ikväll blir det diskoskridskoåkning på backavallen med älsklingen, lillebror och pappa. lite mysigt sådär. får se vart kvällen slutar, gissar på att det blir framför tv:n med tanke på att det är melodifestivalen :) men som sagt, vi får se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0