stronger than Jesus

myspys med älsklingen hela dagen lång (nästan). vi steg upp ur sängen vid tio tiden. gick ner och åt lite frukost. sedan åkte skrotkläderna på och vi satte igång med att putsa hela bokhyllan i vardagsrummet. efter ett tag orkade vi (läs han) inte mer och J åkte hem till sig medan jag fortsatte att göra slavjobbet.

när jag var klar med putsandet av bokhyllan så blev det en snabbdusch för att få bort allt damm som fanns i princip överallt. sedan satte jag på mig träningskläderna och cykla iväg till gymet.

senare kom J hem till mig och vi kolla lite på tv innan vi börja måla bokhyllan. hela gänget, dvs jag, älsklingen, lillebror och pappa målade för fullt. men den riktiga kämpen var älsklingen kan jag lova. han kunde det där med att måla ;)

nu är jag trött som aldrig förr och ska hoppa ner i sängen, ensam. kommer kännas tomt att inte vakna varannan timme av att någon snor mitt täcke. jag saknar honom redan! haha.  nattinatti /e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0