perfect

skola idag, precis som vanligt. mitt största bekymmer var ifall jag skulle träna eller inte.
träna vs. inte träna...? jag bestämde mig för det första. så efter att jag varit hemma och
bytt om så tog jag cykeln till gymet. träna i 80 minuter. grrrreat!

snart kommer älsklingen hit och det blir myspys, precis som vanligt :) men jag klagar inte.
blir nog även efterlyst också, det är aldrig fel!

imorgon bär det av till huvudstaden, dvs ingen skola! jag röstar för shopping, men pengarna
räcker inte riktigt till för min del. höjt barnbidrag? - ja tack!  något blir det nog trots allt...
vid fyra ska vi åka vidare till Nacka för att gå på Öppet hus på Designgymnasiet. det ser
jag fram emot, faktiskt.

nu plingar det på dörren. vem kan det vara..?
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0