o

gårdagen var helt okej :) umgicks med brudarna, spela spel och firade haza & kajsa. strax efter tolv drog jag och lovisa hem till mig för att hämta kläder för jag skulle sova hos henne. när vi kom hem tvätta vi bort sminket och gick och la oss, jag var trött som aldrig förr. innan jag visste ordet av så hade jag somnat.

vaknade vid halv elva, utan lovisa bredvid mig. hon var redan vaken och satt i soffan och kolla på OC när jag kom ner. vi fixade iordning frukost sedan kollade vi vidare på några avsnitt. vid ett drog jag hemåt.

efter ett bad, god mat, sömn och tv-tittande sitter jag nu framför burken. snart kommer älsklingen hit och gör mig sällskap, det tackar man inte nej till. får se vad vi hittar på resten av kvällen.

/e'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0