my misery is a mystery

gårdagen spenderades till en början tillsammans med älsklingen eftersom han sov här :) vi åt frukost och hade det mysigt innan han var tvungen att dra sig hemåt för att sedan åka på spa. fusk va! när han hade dragit så satte jag på mig träningskläderna och cykla iväg till gymet. 60 minuters träning fick det bli sedan åkte jag hem, satte på mig en stor t-shirt och hjälpte pappa att måla bokhyllan.

kvällen spenderade jag med lovisa, doffe, kajsa och haza. bowling i en timme (jag vann första serien!!!) och sedan tog vi bussen ner på stan för att k och h skulle äta lite mat :) senare drog jag, lovisa och doffe hem till mig medan kajsa och haza drog hemåt. vi satt och snacka om allt mellan himmel och jord. strax efter elva drog dom hem till sitt och jag kröp ner i sängen.

idag ska jag umgås med älsklingen. inte helt fel måste jag säga :D får se vad vi hittar på. först och främst ska jag försöka få lite ordning på bloggen. det går ju lite sisodär....

/e'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0