me against the world

efter skolan drog jag hem och bytte om, packa väskan och fixa lite. sedan gick jag till gymet för att möta max och ludvig. vi skulle nämligen träna lite. lite träning blev till mycket träning. i hela 2 timmar tränade vi både styrka och kondition. kändes bra när man kom hem sen. det blev nämligen pizza till middag så man slapp känna sig som det stora F;et (FET) för då hade man ju faktiskt varit duktig innan så då gjorde inte den där lilla pizzabiten någon större skillnad på kroppen.

imorgon blir det träning igen, men då blir det bara kondition. får se om jag orkar dra dit direkt efter skolan eller om det blir lite senare, det är sådant man märker. på kvällen ska jag i alla fall träffa min pudding. mums!

nu blir det tv;n resten av kvällen. halv åtta hos mig & design: simon & tomas.
I LIKE IT!


hoppas ni får en trevlig måndagskväll, he-he.
hälsningar tant emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0