ingen kommentar....

skola idag som vanligt. efter skolan gick jag hem. efter ett tag kom älsklingen hit och vi åt lite mellis tillsammans. sedan gick vi upp på mitt rum för att jag skulle byta om till träningskläder, men jag hann inte göra det förrän han ställde sig och stretcha bröstet med min garderob som stöd. pang sa det bara och så gick garderoben sönder. så kan det gå. så det var bara att ta ut ALLA kläder ur garderoben, hämta hammare, spik, skruvar och hela kittet. älsklingen agerade byggare-bob medan jag mest stod och tyckte synd om alla kläder som blev klämda under garderoben...

när det var klart så drog han till gymet tillsammans med pontus. meningen var ju som sagt att jag också skulle träna men jag kände att jag hade lite andra saker att pyssla med. så som att städa hela garderoben, slänga lite kläder och rensa bland allt skit. sagt och gjort. efter jag var klar med det hjälpte jag mamma att spika upp några tavlor på väggen och ställa in lite böcker i den nästan-som-nya garderoben. superfint blir det när de är klart :)

nu ska jag möta upp snickarn min. vi ska gå en sväng med shaggy och sedan till ica nära. imorgon är det spökbacken som gäller med skolan. taggad? nja...

/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0