" halv sju hos mig "

fredag. helg. underbart.
gick hem från skolan idag p.g.a. huvudvärk som sjutton. när jag kom hem la jag mig i soffan och sov i ungefär 2 timmar. skönt. sen var det bara att slänga på sig kläder och dra iväg till affären med mamma och felix. köpte allt som behövdes till kvällen, för ikväll är det jag som står för middagen. "Halv sju hos mig". hö-hö.

menyn
förrätt - räkcoctail med hemmagjord rhode island sås
varmrätt - fetaostfyllda biffar med ungsbakade rotfrukter. serveras tillsammans med grönpepparsås
efterrätt - gino med vaniljglass

snart ska jag ner och förbereda maten lite så jag slipper att stressa ikväll. håller tummarna för mig själv, haha! senare kommer även älsklingen hit och myser, tror även han stannar här över natten. myspys som bara den! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0