goda dagars magi

spökbacken idag som sagt. mycket roligare än vad jag hade förväntat mig. först blev det skidåkning fram tills lunch. det bjöds på hamburgare och festis, lyxigt värre, he-he. sedan bytte jag till snowboard. hann inte köra mer än två åk förrän det var dags att åka hemåt. undra om det var för att jag var så pissigt dålig eller om tiden bara gick lite för fort...? jag gissar på det första. det första åket gick verkligen s-ä-m-s-t. andra åket gick betydligt bättre då jag fick hjälp av en kunnig musiklärare.

bussen till stan gick vid halv två. pappa kom och hämta mig och då var det duschen direkt kan jag lova. när jag kom ut ur duschen så var J redan här. myspys. sedan när han hade dragit någon timme senare så var jag duktig och läste lite.

ska ut med shaggy nu och möta J ♥
efterlyst och mys, precis som alla andra onsdagar. like it!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0