FREDAG!

kära kajsa klagar på min uppdatering så det är väl dax att ta sig i kragen och skriva ett inlägg.

gårdagen bjöd på ett nationellt prov i svenska. alla nior satt samlade i aulan och skrev en uppsats. jag satt hela tiden, d.v.s. 160 minuter. hoppas det ger resultat också så att det var värt att få både skrivkramp och ont i rumpen. när jag kom hem tog jag det lite lugnt innan jag drog till gymet för att köra kondition i 60 minuter. det gick kanon och jag somnade som en stock efter det.

idag är det fredag. underbara fredag.
3 lektioner i skolan, slutade vid tolv, drog till gymet och träna i 1 timme, hem, duscha.
sedan hade även ett paket från H&M kommit. det innehöll en tuggummirosa tröja och en svart och fin kavaj. mums! kanske slänger in bilder på det lite senare om jag får tid över :)

kvällen och natten ska jag spendera med älsklingen.
det blir let's dance, godis och en himla massa mys & pussar.

PUSS /e'

Kommentarer
Postat av: din kära klagare

good emma!

2009-02-06 @ 18:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0