feel

gårdagen, natten och dagen har varit underbar :) jag och J steg upp vid sisodär halv tio. hoppade in i duschen och åt lite frukost. sedan gick vi och lillebror ner till duveholmshallen för att spela lite bowling. vem vann egentligen..? ingen vet. men jag gissar på att det var jag. he-he.

efter att vi spelat två serier så bar det av mot Sibylla för lite mat. funbox, nam-nam! alla kalorier vi fick i oss sprang vi bort på vägen hem. vi bokstavligt talat s-p-r-a-n-g hela vägen hem. inte illa pinkat.

ikväll blir det gymet med bästa J och P. inte helt fel inte! får trevligt sällskap även inatt :)

nu ska snygga till lite i rummet, för av någon konstig anledning lyckas alltid hela mitt rum vändas upp-och ner när karln har varit här på besök. inget står rätt till. dock så kommer jag behöva städa även imorgon, men vad sjutton? det är de värt. han är ju bra han :D

/e


-tjena gammal bild!
-tja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0