16

vaknade upp idag av en hej dundrans träningsvärk från gårdagen. hade ont i hela kroppen och ville absolut inte gå en meter, men trots det hoppade jag in i duschen, fixa iordning mig och pallra mig iväg till skolan.

det var en lång, men ändå ganska så skön dag. skrev ett hemkunskapsprov och ett engelska test. efter skolan traska jag hem i ett (hör & häpna!) soligt väder. blev genast mycket piggare och när jag kom hem var det bara att sätta på sig gymkläder och cykla iväg till gymet. en timmes träning fick räcka för min del, blev mest kondition med tanke på träningsvärken. när jag kom hem, svettig och trött satte jag mig framför datorn och sukta efter wok. mamma var snäll och laga det så nu är jag mätt och belåten.

igår bestämde sig jag & J för att införa lördagsgodis, lite gulligt va? dags att tänka lite på hälsan tycker jag. synd bara att vi bestämde det igår, för det betyder att det redan har börjat, jag som är så godissugen just nu. jag får stå ut. ska snart ner och kolla på "halv åtta hos mig".

först vill jag bara säga att jag älskar dig, jonatan.
idag är det 16 månader sedan du och jag blev vi.
det är fint med kärlek. du är bäst, mitt hjärta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0