vinden har vänt

vaknade upp med finaste killen vid min sida idag. gick upp alldeles för tidigt för att ha påsklov, men så är de när man får en tid hos tandläkaren 09:10. jag cykla iväg som en blixt till tandläkarn, undersöktes och cykla hem igen lika fort. skulle kolla ifall jag behövde tandställning eller inte. men det får jag inte. fasiken också.

när jag kom hem fixa jag iordning frukost åt mig och pojken. sedan tog vi det mest lugnt. strax efter tolv drog han och jag fixa lite innan jag gick och mötte lovisa. vi gick en promenad sedan drog vi till affären och handla med hennes pappa. eftermiddagen har spenderats med hårfärg i håret. lovisa stod för färgningen, toppen! nu är jag nyfärgad, det är alltid lika skönt.

ikväll ska jag och J ut och springa. det kommer bli grymt skönt trots att min kondition är nere på noll just nu, men den kan inte bli bättre om man inte gör något, så bättre nu än aldrig.

ikväll blir det wok med räkor och bulgur.
mina smaklökar dansar tangoooo!

/e'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0