school

nu var lovet slut och skolan har börjat. inte långt kvar till sommarlovet kan tyckas, men går man i nian och det är dax att byta skola, göra nationellaprov och allt vad det heter så kan de där 8 veckorna som är kvar kännas vääldigt långa. men det är bara att kämpa på antar jag. 8 veckor av ens liv är som en fis i rymden.

idag ska jag ta tag i pluggandet, hade egentligen tänkt att dra till gymet men äh det får faktiskt vänta. viktigast av allt är att jag blir klar med författararbetet så att Åsa slipper ge mig dom där läskiga ögonen igen, dom slipper man helst. men är man slö så är man.

nu ska jag sätta igång så jag får någonting gjort.
peace!
/e'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0