no stress.

idag var de hard woooork i skolan som gällde, allt skulle göras klart inför morgondagen då premiären av våran musikal, Pirateline är. slutade dock tidigt trots allt eftersom vi jobbade så hårt, belöning imorgon också, sovmorgon tills klockan tolv. det är inte fel! fick även våra musikaltröjor idag, nice!

när jag kom hem så kom min kusin över och fira mig i efterskott (bättre sent än aldrig). fick pengar (tacktack!) och så fika vi lite. senare kom älsklingen hit och gjorde mig sällskap innan han skulle och fixa lite ärenden.

ikväll är det en långpromenad tillsammans med J som gäller. stekt fläsk är väl ändå inget man vill ha i sommar?

nu ska jag äta wok.
"åååh som jag har längtat!"
jag älskar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0