måndag den trettonde

lillebror börja dagen lite snyggt med att hoppa studsmatta. mindre snygg var han när han åkte till akuten då han hade bitit ett rejält hål i underläppen och nästan slagit ut en tand. inga stygn behövdes och det tackar nog han för.

senare under dagen åkte jag, lillebror och älsklingen och fiska. en spontangrej och absolut inte min idé. en liten och en stor aborre var det jag fick upp, de andra stod mest och försökte få bort kroken som fastnat i något tygliknande som låg i vattnet. haha. fisken knaka och pep (enligt jonatan) men de hindrade inte oss från leka lite med kraken. he-he...

och ja, älsklingen & jag var ute och sprang förut. bra gjort måste jag säga. lillebror a.k.a. Ronaldinho cyklade duktigt bredvid (efter!) oss. sängen väntar, men det gör även The City, så det blir det först - sen sängen.


[livet är orättvist.]
vi är många som tänker på dig och er.
R.I.P Benny
och till nära och kära säger jag bara kämpa vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0