jag vill inte...

gårdagen spenderades med älsklingen. på kvällen drog vi till backavallen en sväng med lillebror och lira fotboll.

idag var skolan inte som vanligt. hade inte en enda vanlig lektion. satt och lyssna på när Hédi Fried berättade om sitt liv, hon var en av de få som överlevde förintelsen, det var väldigt intressant faktiskt. passade på att köpa en av hennes böcker "Skärvor av ett liv" också.

slutade skoldagen strax efter två. gick då hem och tog det lugnt innan jag begav mig till gymet. riktigt skönt var det att träna där för en gångs skull, har mest vart ute och sprungit på senare tid.

när jag kom hem beställde mamma en ny bikini åt mig. i början av maj skulle den komma :) mums!

nu ska jag plugga. har grymt mycket i skolan nu. inlämningar, prov, nationellaprov... you name it! så det är bara att sätta igång. först blir det engelska sedan ska jag skriva om en konstnär, sedan är det bara att ladda för imorgon är det nationellt prov i matte som gäller och även matlagningsprov.

SKJUT MIG!?
...nästan i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0