jag ska slåss i dina kvarter

började dagen med att vakna upp i lillebrors säng. han blev livrädd inatt när han upptäckte att någon låg bredvid honom. jag både kände och hörde hur han hoppa som en groda ur sängen och kila in i mammas och pappas sovrum och sa/skrek "det ligger någon i min säng!!!". stackars liten. han har det inte lätt. kunde inte rå för att min säng är tråkig att sova ensam i...

skolan gick suveränt skulle jag vilja säga. De ljuva orden "du fick mvg på religionsprovet" gjorde min dag, det tackar jag för. eller egentligen, det var min egen förtjänst. jag är bra ibland. efter skolan käka jag ett ägg (som alla andra dagar, ägg är gott) och sedan vid sisodär fem-tiden cykla jag iväg till gymet och körde styrka i 40 minuter.

ikväll har jag umgåtts med J. vi var ute och sprang, fira att vi varit så duktiga med glass (haha) och sedan har vi bara tagit det lugnt. nu ska jag ner och smörja in ansiktet (är torr som en jag-vet-inte-vad) och borsta gaddarna.

peeeausss!
(blandning mellan peace och puss)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0