i brist på annat...



Lovar du att vara ärlig?

Givetvis
Du heter: emma
Smeknamn: seger, lill-emma, snuttan, älsklingen... kärt barn har många namn
Låt som när du är ledsen sörjer till? Coldplay - Fix You

Beroende av: cola light
Vem behöver du mest just nu: just nu behöver jag en kram, så en god vän eller älsklingen skulle vara fint
Vad tror folk om dig? vet inte? fråga dom?
Vad får du oftast komplimanger för? hm.. helheten och mina bröst, haha
Vad säger du för att imponera på någon? sånt är jag inge bra på. tips?
Hur imponerar man på dig? man är riktigt duktig på någonting.
Brukar du skratta för dig själv? det händer.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "svara då hjärtat?"
Var bor du? Katrineholm
Trivs du där: nja.. det vill jag inte påstå.
Äger du några converse: yes, 2 st.
Sprit, cider, vin eller öl: sprit eller cider :)
Brukar du bli för full: nej, men det har hänt
Vad har du för mobil operatör: halebop
Är du allergisk mot något: Nej
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: bli fit inför sommaren
Hur svarar du i mobilen: "hallå" eller "hej"
Vem ringde du senast? älsklingen
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att han väntade på sin mor och att han älska mig
Antal timmar sömn inatt: 9-10 timmar
Sov du ensam: Nej.
Brukar du komma i tid: ja, i princip alltid. men är jag sjukt trött brukar jag ta en egen sovmorgon
När mår du bra: när jag umgås med folk jag tycker om
När blev du fotad senast: hm.. i Idre?
Hur känner du dig nu: glad, men uttråkad.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart.
Vad tycker du om fötter: äckliga.
Vad saknar du: just nu saknar jag pengar.
Hade du en bra kväll igår: OM jag hade :)
Favorit dryck på morgonen: Oboy eller juice
Rakar du benen: ibland (är inte alls hårig)
När brukar du oftast gå och lägga dig: vid 22:30
Är du blyg? nej
Sysslar du med någon idrott: nej, eller... räknas gym?
Vill du hellre ha mail än brev: spelar ingen roll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej, inte när de gäller människor, bara ett plagg eller ett par skor!
Har du spytt offentligt: minns inte
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: ha sex och kissa stående!
Är du nöjd med ditt liv: Jovars.
Är du bortskämd: nej, det skulle jag inte vilja påstå
Vad gör du i morgon: imorgon sover jag länge och myser hela dagen lång
Vad är det värsta du vet? raggmunk, flygande jacob och all mat med kokosmjölk. uäääk.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? inte alls mycket :P
Vad behöver du just nu? pengar, nya kläder och en resa utomlands!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? ingen aning, man vet ju inte hur kändisarna är när kamerorna har slocknat
Vad längtar du till? Sommaren.
Har du bra vänner och äkta vänskap? yes.
Vad använder du för shampoo? Paul Mitchell
Vad är det finaste du fått? kärlek
En speciell dag du minns:  19 oktober 2007
Hur gammal är du: 16 år
Tycker du om någon just nu: ja, väldigt mycket dessutom!
Om fem månader: går jag förhoppningsvis på Designgymnasiet och trivs där, sedan är jag tillsammans med J fortfarande (hoppas, tror, vill)
Du samlar på: inget speciellt.
Gröna eller röda äppeln: både och!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: jonatan
Gillar du golf: nej
Vilken tid gick du upp idag: nio
Har du sovit i din egna säng inatt: Nej.
Har du strumpor på dig nu: Ja.
Vad ska du göra ikväll: äter god mat och kollar på Efterlyst
Är det okej att gråta: självklart, alla gråter någon gång.
När grät du senast: hm... typ när jag kom hem från Idre, glääädjetårar!
Laddar du ner musik och film från Internet: ja
Vad skulle du göra om du vann en miljon: shoppa!
Bär du glasögon eller linser: ibland :)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej, snyggast är om man blandar dyrt med billigt :)
När går du upp ur sängen en helgmorgon: vid tio
Har du piercing: ja, i öronen
Vill du gifta dig: ja, om det känns rätt så :)
Vill du ha barn: jaaaaaa, mer än gärna!
Solar du ofta: nej, men ibland så
Är du bra på att laga mat: nej, det vill jag inte påstå
Gillar du att dansa: Jag älskar att dansa men är inte alltför bra på de :D
Är du flygrädd: nej inte de minsta.
Hur vig är du: skapligt iaf
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten eller ett glas cola light med massa is
Vilken är din favoritglass: just nu är det en blåbär/vanilj glass med bitar i. muuums
Tror du på ett liv efter döden: Nej, men jag hoppas.
Tycker du om sushi: ja, mycket. all fisk är god!
Vad äter du helst när du ser på film: godis
Bor dina föräldrar tillsammans: yes
Har du tandläkarskräck: nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: både och faktiskt.
Vilken ögonfärg har du: blå/grå/gröna?
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja
Biter du på naglarna: ibland, särskilt när jag är stressad eller nervös
Röker du: nej!
Hur ofta tränar/motionerar du: ca 5 gånger i veckan
Senaste låt du hörde: Run run away
Vad gör du på helgerna: myser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0